REZERVĀCIJAS ANKETA atrodas šeit.
Kas jāzina
Klientam ir jāzina izlidošanas vieta, lidojuma galapunkts, vēlamais datums un laiks, cilvēku skaits, viņu vārdi un uzvārdi.
Kā sazināties
Jūs varat zvanīt +371 67 28 54 28, sūtīt e-pastu uz adresi: griffinriga@griffintravel.com vai personīgi atnākt uz mūsu biroju: Rīgā, Tērbatas ielā 28-4.
Rezervācija
Mūsu darbinieks izpēta un rezervē vairākus iespējamos un izdevīgākos variantus (izvēloties pēc cenas, izlidošanas, ielidošanas, ērtuma), kurus piedāvā Klientam. Reizēm var būt, ka noteiktajā datumā vietu nav. Tad mēs piedāvājam tā dēvēto „gaidīšanas sarakstu” (waitlist). Tas nozīmē, ka mūsu darbinieks ir rezervējis vietas, kuras pašreizējā momentā nav pieejamas, bet ir varbūtība, ka tās atbrīvosies. Šādu iespēju piedāvājam, ja gaidīšanas sarakstā iekļautās vietas ir lētākas, ērtākas vai citādi izdevīgākas mūsu Klientam.
Apstiprināšana
Kad Klients izvēlējies sev ērtāko lidojuma variantu, tas jāapstiprina telefoniski vai pa e-pastu, informējot arī par to, kādā veidā pakalpojums tiks apmaksāts. Pēc tam mūsu darbinieks nosūta rezervācijas numuru, lai pasažieri varētu nokļūt uz vajadzīgo reisu.
Lai iegūtu papildus informāciju par Jūsu apstiprināto reisu, apmeklējiet interneta vietni-
www.checkmytrip.com. Lai iegūtu informāciju jums vajadzēs ievadīt pasažiera uzvārdu un rezervācijas numuru. |
 |
Šeit jūs varat iegūt informāciju par izvēlēto lidojumu, laikapstākļiem ceļojuma galapunktā, dažādām kartēm, tālruņu kodiem, laika zonām un vēl daudz ko citu.
Informācija ir piejama 24 stundu laikā pēc pēdējā pārlidojuma.
|
Apmaksa
Par lidojumu apmaksu jāvienojas jau pasūtīšanas brīdī. Gadījumā, ja iepriekš ir noslēgts līgums ar mūsu firmu, Jums būs pieejama pēcapmaksa.
Par lidojumiem ir iespējams norēķināties: skaidrā naudā mūsu birojā, ar maksājumu karti (visa, visa electron, master card, maestro), bankas pārskaitījumu (iepriekš saņemot rēķinu).